kale ve öfkeli
Fortress Fury'nin ardındaki fikirleri ve tutkuyu görebilirsiniz. Rekabetçi kule savunması fikrini alır, Minecraft benzeri inşaat ekler ve ardından birkaç Angry Bird mancınık ile dağılır. Ancak, bu parçaları özenle ve beceriyle bir araya getirmeye koyulsa da, sonuç biraz hantal geliyor – özellikle daha küçük ekranlarda.
Onu siz inşa edin
Fortress Fury'ye özellikle hayran olmasam da Fikri beğendim ve yapımında gösterilen özeni görebiliyorum. Size kalenizi nasıl inşa edeceğinizi ve düzenleyeceğinizi öğreten iyi tasarlanmış bir eğitimle başlayarak, blok yerleştirmenin yakınlaştırılmış bir pencerenin açılmasına neden olduğu yolu kaçırmak zordur. Bu, parmağınızın neyi gizlediğini gösterir ve blokları tam olarak istediğiniz yere kolayca yerleştirmenizi sağlar.
Ne yerleştirmek istediğinizi seçmek basittir. Bir dizi sekme inşaat, saldırı ve diğer seçenekler arasında geçiş yapar. Başlangıçta seçiminiz oldukça sınırlı olsa da, uygulama içinde kazanılan para birimini kullanarak veya gerçek dünya parasıyla satın alma işlemi yaparak yakında daha fazlasının kilidini açacaksınız.
Bir kez işin aslını hallettikten sonra. kaleniz varsa, savaş eğitimine geçebilirsiniz. Bu da benzer şekilde iyi düşünülmüştür. İlk olarak, basit sürükle ve bırak kontrolleriyle mühimmatınızı Angry Birds-esq fırlatmaya katılmanıza izin vermeden önce, saldırganlar (okçu veya mancınık olsun) arasında nasıl ve ne zaman geçiş yapacağınızı öğretir. Fayansları korumak için kalkanları yerlerine sürüklediğinizden savunma da benzer şekilde sezgiseldir.
Fakat her şey bu kadar iyi düşünülmüşse neden hoşuma gitmiyor? Bence bu, oyunun sertliğinden ve daha küçük ekranlarda savaşın kurnaz doğasından geliyor. Fortress Fury'nin gerçekten bir oyuncu-v-oyuncu oyunu olması (sınırlı AI uygulama modları ile) buna yardımcı olmuyor, bu nedenle kayıplar gerçek bir kişiye karşı - rekabetçi türden iseniz çok sinir bozucu.
Sadece beni yıkmak için
İnşaatın sezgisel olmasını sağlamak için büyük özen gösterilmiş olsa da, bu kontroller çevrimiçi savaşlar sırasında bozulmaya başlar. Çoğunlukla bunun nedeni, birimler arasında hareket etmenin gerekenden daha az duyarlı olmasıdır. Sonuç olarak, seçilen bir saldırı ile kayıp - ister bir Ballista'dan ister Dragon's Breath'den olsun - çıldırtıcı hale geliyor, çünkü onlar yeniden yüklerken başka bir birim seçmek zorunda kalıyorsunuz.
Diğer sorun, Angry'den çok fazla ödünç aldıktan sonra. Kuşlar, kalelerin kendileri fizikten yoksundur. Bir bloğun diğerinin altında yok edilmesi nadiren çökmeye neden olur, bunun yerine tüm katmanı çıkarana kadar havada asılı kalırlar. Mobil cihazlarda yıllarca süren agresif fizik oyunlarından sonra aldatılmış hissetmemek zor. Daha da sinir bozucu bir şekilde, bu gerekli beceriyi sınırlar, çünkü tek hedefiniz (sizi stratejik olarak yapısal destekleri almaya teşvik etmek yerine) yok edildiğinde oyunu bitiren kalelerin "çekirdeği" olur.
Ancak belki de Fortress Fury'nin en büyük engeli, CastleStorm - Free to Siege'in sunduğu özelliklerdir. oyuncuya karşı oyuncu savaşı. Bu çok benzer bir oyundur, ancak doğrudan kontrol edilebilir kahraman birimleri, saldıran ordular ve (en önemlisi) uygun fizik içerir.
Öfkeli değil ama hayal kırıklığına uğradım
Kusurlarına rağmen Fortress Fury'nin mancınık imhası bazı gergin oyunlara neden oluyor. İkiniz de birimlerin yeniden yüklenmesini beklerken, dikkatlice inşa edilmiş kalelerini çıkarmak için diğer oyunculara mermiler fırlatmak kalpleri burkan anlara yol açar. Biraz iyileştirilmiş kontroller ve oyun fiziğinin daha fazla uygulanmasıyla, gerçekten canlanabilir. Ancak bu olmadan, CastleStorm'a da koşan bir oyun olarak kalacak.